Kolejne szkolenia
produktowo-handlowe
w Bruk-Bet Fotowoltaika. Relacja.
Szkolenia Bruk-Bet Fotowoltaika
27 czerwca w siedzibie Bruk-Bet Fotowoltaika w Tarnowie i na stadionie w Niecieczy odbyły się nasze kolejne szkolenia produktowo-handlowe. Wzięło w nich udział ponad 20 instalatorów PV z różnych stron Polski. Szkolenia poprowadził Dyrektor Produkcji pan Paweł Banuch oraz Regionalny Dyrektor Sprzedaży pan Albin Okoń.
Szkolenia handlowo-produktowe zostały wprowadzone do oferty Bruk-Bet Fotowoltaika w tym roku. Biorąc pod uwagę potrzeby prężnie rozwijającego się rynku fotowoltaiki w Polsce, postanowiliśmy podzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem z firmami działającymi w branży instalatorskiej. Uważamy, że nieustanne podnoszenie kwalifikacji wykonawców, zwłaszcza w połączeniu z doborem modułów fotowoltaicznych uznanych marek, przekłada się bezpośrednio na jakość montowanych instalacji PV.
Zakres szkoleń fotowoltaicznych
W zakres naszego szkolenia wchodzą wiadomości z zakresu budowy modułów PV, testów jakim są poddawane podczas procesu produkcji oraz certyfikatów pochodzących od niezależnych jednostek badawczych. W związku z tym szkolenia zawsze zaczynamy od wizyty na hali produkcyjnej Bruk-Bet Fotowoltaika w Tarnowie, gdzie uczestnicy mają możliwość bezpośredniego zobaczenia jak powstają moduły fotowoltaiczne. Tak też było i tym razem. W drugiej części spotkania, która odbyła się już w sali konferencyjnej klubu Termalica Bruk-Bet Nieciecza, zaprezentowaliśmy perspektywy rozwoju rynku Odnawialnych Źródeł Energii w Polsce. Ponadto zapoznaliśmy uczestników z tematyką technologii wytwarzania, technik dobrego montażu oraz gwarancji i certyfikatów paneli fotowoltaicznych.
Uczestnicy piątej już odsłony szkoleń produktowo-handlowych Bruk-Bet Fotowoltaika wyrazili chęć udziału w kolejnych naszych projektach i szkoleniach technicznych, w tym w Certyfikowanych Szkoleniach Fotowoltaicznych. Teoria i praktyka. Cieszymy się, że nasz wkład w rozwój branży jest doceniany, a wiedza techniczna i argumenty produktowe przekładają się na zwiększenie wartości generowanej sprzedaży przez naszych partnerów.