Bruk-Bet Fotowoltaika
wraz z Polską Ambasadą
na targach PV w Maroku
W dniach 27,28 lutego i 1 marca br. Bruk-Bet Fotowoltaika uczestniczył w charakterze wystawcy na targach branży fotowoltaicznej Expo Maroc Solaire w Casablance. Przedsiębiorstwo z Tarnowa zostało zaproszone do udziału w wydarzeniu przez Ambasadę Polską w Rabacie.
Bruk-Bet Fotowoltaika, jako jedyna polska firma reprezentowała polski przemysł fotowoltaiczny na targach Expo Maroc Solaire w Casablance. Do wspólnego uczestnictwa w wydarzeniu firma została zaproszona przez przedstawicielstwo Ambasady Polskiej w Rabacie.
„Bruk-Bet Fotowoltaika Polska, nasza fabryka o wydajności produkcyjnej 140MW rocznie zlokalizowana jest niedaleko Krakowa. Jesteśmy europejskim wytwórcą, który opiera swoją produkcję głównie na niemieckich komponentach. Dostarczamy nasze produkty na bardzo wymagające rynki, takie jak Skandynawia i Europa Zachodnia.
Bardzo się cieszymy, że możemy tu być i zaprezentować nasz produkt, naszą linię modułów poli i monokrystalicznych wraz z unikalnymi ich cechami sprzedażowymi, takimi jak test na grad, certyfikację Damp Heat (…)”, powiedział Dawid Rogoziński, manager ds. sprzedaży.
Dzięki wsparciu polskiej placówki dyplomatycznej w Maroku, Bruk-Bet Fotowoltaika miał możliwość prezentacji swojej oferty potencjalnym klientom z obszaru Afryki Północnej i Bliskiego Wschodu. Coraz niższe ceny paneli fotowoltaicznych oraz doskonałe warunki słoneczne sprawiają, że te rejony rozwijają się niezwykle dynamicznie pod względem energetyki słonecznej.
„Nasz produkt wytrzymuje nawet w najbardziej wymagających warunkach, czego dowodem jest certyfikacja na Damp Heat i Thermal Cycling, gdzie przyjęliśmy dwukrotnie większe obciążenia temperaturowo-wilgotnościowe (o czym więcej piszemy tutaj, red.). Moduły Bruk-Bet Fotowoltaika zostały bardzo dobrze przyjęte przez klientów w Szwecji oraz w Holandii ze względu na jakość i solidność, dlatego też zupełnie naturalnym kierunkiem, jest pokazanie rozwiązań fotowoltaicznych na rynkach, które posiadają doskonałe nasłonecznienie oraz dynamicznie rozwijają swoje branże energetyczne”, powiedział Krzysztof Grześkiewicz, dyrektor handlowy Bruk-Bet Fotowoltaika.